Monday, May 22, 2006

Bom drugič kaj napisal


Sedim pred računalnikom, odprem word, neki bo treba napisat. Le kaj?
Lahko začnem frajarit s tujkami in naredim tekst skrajno hermetičen, omenim par filozofov, katerih imena zvenijo skrivnostno.. razvijem neko tezo in v zadnjem odstavku naredim salta mortale, skratka vse skupaj zanikam in povem, da je bil tekst gola zajebancija in čista izguba tvojega časa. Hmm, lahko bi ampak se mi ne da; v bistvu se mi niti pisat ne da. Najbolje da si izmislim enega junaka. Ja to to bi znalo biti še kar vredu. No ja, naj bo. Nekoč (no, če sem čist iskren, ravno v tem trenutku) je živel nek pobič in se je odločil da bo nekaj napisal...
Ker ni imel ideje o čem bi pisal je vzel v roke časopis in prepisal prvo zgodbo, ki mu je padla pod roke:
"Meščani in meščanke-Pozor!
Po mestu se plazijo skrajno nevarni legvani! Napredujejo z osupljivo hitrostjo, pol metra na uro in so popolnoma nepredvidljivi ter zelo napadalni.
Danes ob 16.00 je prišlo do brutalnega napada, ko je kar osem podivjanih legvanov napadlo nič hudega slutečega sprehajalca.
Zaradi hudih duševnih bolečin se že zdravi v Polju, če pa se mu bo stanje poslabšalo ga bodo premestili v oddelek za najhujše primere, t.j. v Skedenj.
Po do sedaj znanih podatkih je skupina osmih legvanov obstopila, sprehajalca A.Z. ter ga začela neusmiljeno žaliti.
Kletvice so bile tako prostaške narave (na tem mestu si jih ne drznem ponoviti saj verjamem v nežno dušo bralca, ki mu bi takšna prostaškost skalila dušni mir.. morda celo do te mere, da bi ga bilo potrebno odpeljati v Skedenj) da se je nesrečni A.Z. zgrudil na tla in zajokal kot otročič.
Zlobni legvani so to priliko izkoristili in in mu iz žepa pokradli osem frnikul, dva zavojčka žvečilnih gumijev(po enkrat Bazooka in po enkrat Čunga Lunga), sedem že uporabljenih zobotrebcev in krajšo spominsko knjižico z naslovom: Kako postati Emo v teh korakih. Legvani so sedaj na begu, policija pa pospešeno deluje na tem primeru saj se zaveda resnosti s katero je potrebno obravnavati ta primer.
Žal pa je policijski proračun, izpraznjen do te mere da si ne morejo privoščiti fotorobota storilcev, zato policisti pozivajo vse ozaveščene občane naj si ogledujejo čim več dokumentarcev National Geographica, kjer bodo morda opazili legvane.
Po do sedaj znanih podatkih lahko policisti z gotovostjo trdijo da so legvani bitja, ki še najbolj spominjajo na mešanico minotavra, pikapolonice in albatrosa."
Pobič je odložil časopis in se malce počohal po jajcih, ter dvakrat krepko prdnil.
To je vbistvu krneki, en pobič k ene neumnosti v časpoisu bere. Mislm lahko bi se česa boljšega spomnil. Kaj pa če bi kakšno pesmico napisal... yeah right.
Lahko bi pa dramsko igro napisal, polno trpljenja, kjer bi združil najbolj moreče momente Ibsena in Cankarja.
Tko neki v stilu:
Sin: Mati umiram!
Mati: Ja itak, če si pa sifilis staknu pri tisti sosedovi vlačugi.
Sin: Ah, mati odpustite mi, bil sem tako nehvaležen sin, zmeraj sem vas zmerjal, če mi niste skuhali ekspressa ampak turško, če pa sem vas videl pred šolo sem se delal da vas ne poznam; ah mati, bil sem vas nevreden
Mati:Ja, Ivanček sej si bil res zmeraj, ena pizda nehvaležna, a se spomniš, ko si mi iz špajze jabke kradu?
Sin(na oči mu privrejo gorke solze): Mati! Res je...nikdar si ne bom odpustil.
Mati: Škoda, da ni več rajnkega očeta, pa da te ni večkrat z bikovko čez hrbet!
Sin: Priznam, zaslužil bi si!
Mati: Se spomniš, ko si sestri razdrl hišo lutk.. to jo je naredilo popolnoma noro.
Sin: O, da še predobro pomnim. O, ti bridki časi otroške nevednosti
Mati: Dej, Ivan saj veš da si to lansko leto naredu in od takrat je niso spustili iz Skednja
Sin: Sonca, sonca...son...(in izdihne)
Ja, recimo da bi dramska igra znala bit vredu, sam danes se mi res ne da pisat
Mah, bom drugič kaj napisal.

No comments: